Thursday 22 May 2014

The Important Day

The thing has come.
One of the important thing in my life.
I got an interview for Geology in UM.
Wish me the best of luck.
*Finger crossed*

May God be with us as always.
God bless. Try hard. Pray Hard. ❤ ❤ 


要来的还是来了,加油。努力就赢了!



其实我突然好想UPM reject我,让我就这样拿到UM的Geology。拜托拜托。


老实说,我好想像我的朋友都能和我在同一间大学上下课。就算是不同的科系也好,只要能和大家在一起就行了。


突然发现我好久好久没更新blog了。

No comments :

Post a Comment